Klachtenprocedure

Thuisleefgids is blij met elke klacht, we zien het als een kans om u nog beter van dienst te kunnen zijn. Wij vinden dat u altijd beter verdient wanneer u ontevreden bent over een product en/of dienst die u via Thuisleefgids heeft ingekocht.

Hoe gaan we nu samen verder?
* We gaan uw klacht oplossen, dat staat voorop. U kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 040-3041440. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur, maar u kunt altijd een voicemail inspreken. Die worden altijd doorgestuurd, en wij nemen dan zo snel als mogelijk contact met u op.

* Wanneer uw klacht toch niet goed wordt opgepakt, kunt u de directie van Thuisleefgids altijd een brief sturen, namelijk op het volgende adres:
Thuisleefgids
Postbus 9513
5602 LM EINDHOVEN

* Wanneer ook de directie van Thuisleefgids u niet naar tevredenheid heeft kunnen helpen kunt u uw klacht altijd voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel.