U bent nu hier:
  • Home
  • Klantenservice

Klantenservice

Hieronder worden de meestgestelde vragen weergegeven. Wordt uw vraag hier niet beantwoord, neem dan contact op met onze klantenservice via 040-3041440.

Ik wil producten bestellen, hoe doe ik dat?

U kunt producten direct online bestellen door het bestelformulier in te vullen. Bij sommige producten wordt u direct doorgestuurd naar de webshop van een van onze partners. U ontvangt altijd een e-mail met de bevestiging van uw bestelling.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen tussen de € 2,50 en € 6,75, afhankelijk van de grootte van het te versturen pakket.

Ik kan een product niet vinden op de website, wat nu?
Wij hebben toegang tot een grote hoeveelheid handige producten en diensten. We hebben helaas nog niet alles op Thuisleefgids.nl staan. Neem contact met ons op via 040-3041440 voor een persoonlijk advies. Wij staan graag tot uw dienst.

Welke producten worden vergoed door de verzekeraar en welke niet?
In Nederland bestaan verschillende wetten en regelingen om hulpmiddelen (gedeeltelijk) vergoed te krijgen. Het soort product bepaalt onder welke wet of regeling een vergoeding kan worden verkregen. Niet alleen het soort, maar ook de omstandigheden en de gebruikssituatie bepalen welke regeling van toepassing is. 

Hoe lang is de garantietermijn?
Alle producten hebben fabrieksgarantie conform de verleende garantie door onze leveranciers.

Wat moet ik doen als een product defect is?
Onze leveranciers zijn gevestigd in Nederland en hebben een zeer goede service. Bij een defect product neemt u altijd direct contact op met de leverancier van het product. 

Wordt uw vraag hier niet beantwoord, neem dan contact op met onze klantenservice via 040-3041440.