Defect product?

Wij helpen je hier graag mee: Neem contact op met onze klantenservice of neem direct contact op met de leverancier van jou product, want garantie en service van aankopen bij onze partners loopt rechtsreeks via de partner. Je kan ook altijd contact opnemen met de fabrikant.

In sommige gevallen vragen wij je om een probleembeschrijving naar ons op te sturen en mogelijk daarbij een foto van het defect mee te sturen. Na overleg met de leverancier hoor je via onze klantenservice hoe je probleem zo goed en snel mogelijk wordt opgelost.

Eventuele kosten voor het retour sturen van het defecte product komen, als het defect binnen de garantievoorwaarden valt, voor rekening van Thuisleefgids of partner. Wij zullen uiteraard zorgen voor een correct werkend nieuw product óf – wanneer dit niet meer mogelijk blijkt – je geld zo spoedig mogelijk retourneren.

Wat doet Thuisleefgids bij een klacht?

De garantie en service van aankopen loopt rechtstreeks via de partner. Maar wees gerust we gaan je klacht oplossen. Als je niet tevreden bent over de afhandeling via een partner laat het ons weten. Wij zullen bemiddelen om tot een oplossing te komen. Uiteraard controleren wij ook altijd de betrouwbaarheid van onze partners en hanteren zij minimaal de wettelijke garantie.

Hoe gaan we nu samen verder?

  • We gaan je klacht oplossen, dat staat voorop. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 033-3302508 of gebruik maken van het onderstaande contactformulier. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur, maar je kunt altijd een voicemail inspreken. De voicemail berichten worden altijd doorgestuurd, en wij nemen dan zo snel als mogelijk contact met je op.
  • Wij streven ernaar altijd binnen één week inhoudelijk te reageren op je klacht. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht krijg je sowieso een inhoudelijke reactie van ons.
  • Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Stuur ons een bericht