Wij helpen je hier graag mee: Neem contact op met onze klantenservice of neem direct contact op met de leverancier van jou product, want garantie en service van aankopen bij onze partners loopt rechtsreeks via de partner. Je kan ook altijd contact opnemen met de fabrikant.
In sommige gevallen vragen wij je om een probleembeschrijving naar ons op te sturen en mogelijk daarbij een foto van het defect mee te sturen. Na overleg met de leverancier hoor je via onze klantenservice hoe je probleem zo goed en snel mogelijk wordt opgelost.
Eventuele kosten voor het retour sturen van het defecte product komen, als het defect binnen de garantievoorwaarden valt, voor rekening van Thuisleefgids of partner. Wij zullen uiteraard zorgen voor een correct werkend nieuw product óf – wanneer dit niet meer mogelijk blijkt – je geld zo spoedig mogelijk retourneren.
De garantie en service van aankopen loopt rechtstreeks via de partner. Maar wees gerust we gaan je klacht oplossen. Als je niet tevreden bent over de afhandeling via een partner laat het ons weten. Wij zullen bemiddelen om tot een oplossing te komen. Uiteraard controleren wij ook altijd de betrouwbaarheid van onze partners en hanteren zij minimaal de wettelijke garantie.