Klachtenprocedure

Thuisleefgids is blij met elke klacht, we zien het als een kans om je nog beter van dienst te kunnen zijn. Wij vinden dat jij altijd beter verdient wanneer je ontevreden bent over een product en/of dienst die je via Thuisleefgids hebt gekocht. Dus gaan we ons uiterste best doen om je weer een tevreden klant te laten zijn!

Hoe gaan we nu samen verder?

  • We gaan je klacht oplossen, dat staat voorop. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 033-3302508 of gebruik maken van het onderstaande contactformulier. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur, maar je kunt altijd een voicemail inspreken. De voicemail berichten worden altijd doorgestuurd, en wij nemen dan zo snel als mogelijk contact met je op.
  • Wij streven ernaar altijd binnen één week inhoudelijk te reageren op je klacht. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht krijg je sowieso een inhoudelijke reactie van ons.
  • Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Stuur ons een bericht