Klachtenprocedure

Thuisleefgids is blij met elke klacht, we zien het als een kans om u nog beter van dienst te kunnen zijn. Wij vinden dat u altijd beter verdient wanneer u ontevreden bent over een product en/of dienst die u via Thuisleefgids heeft ingekocht. Dus gaan we ons uiterste best doen om je een tevreden klant te laten zijn.

Hoe gaan we nu samen verder?

  • We gaan uw klacht oplossen, dat staat voorop. U kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 033-3302508 of gebruik maken van het onderstaande contactformulier. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur, maar u kunt altijd een voicemail inspreken. De voicemail berichten worden altijd doorgestuurd, en wij nemen dan zo snel als mogelijk contact met je op.
  • Wij streven ernaar altijd binnen één week inhoudelijk te reageren op uw klacht. (Uiterlijk 14 dagen)
  • Wanneer ook de directie van Thuisleefgids u niet naar tevredenheid heeft kunnen helpen kunt u uw klacht altijd voorleggen aan de ‘Geschillencommissie via het Europees ODR Platform‘.

Stuur ons een bericht