Verzendkosten

Binnen Nederland betaal je meestal €6,95 verzendkosten. Op het moment dat je producten hebt geselecteerd kun je in je winkelmand zien welke verzendkosten van toepassing zijn op jouw bestelling. Wanneer je een bestelling plaatst voor een bedrag hoger dan €50,00,- betaal je geen verzendkosten.

Status van je bestelling volgen

Wanneer de bestelling klaar is voor verzending ontvang je van ons een mailtje met een Track & Trace code en daarmee kun je bij de verzender je bestelling volgen. Komt je bestelling later dan verwacht? Kijk dan eerst even naar de Track & Trace code want hier kun je belangrijke informatie over de verwachte levering vinden zoals het bezorgmoment, het bezorgadres en of het pakketje mogelijk bij je buren is bezorgd. Je vindt dan een briefje in je brievenbus.

Bezorgsnelheid

We streven ernaar om je product binnen 1 tot 3 werkdagen te leveren. Omdat we met veel verschillende leveranciers samenwerken kan dit soms afwijken. De verwachte levertijd van een specifiek product kun je zien bij het product op onze website en live volgen via de Track & Trace code.

Ben je niet thuis?

Wanneer de postbezorger bij je langs komt om het pakket te bezorgen kan het (helaas) voorkomen dat je niet thuis bent. De postbezorger zal dan een briefje in je brievenbus doen en ons per mail informeren. Wij zullen jou dan direct een berichtje (sms of mail) sturen om je op de hoogte te brengen. De postbezorger zal de volgende dag weer proberen het pakket bij je te bezorgen. Wanneer je dan niet thuis bent kan het pakketje naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht worden. Je ontvangt dan een briefje in de brievenbus.

Pakket niet bezorgd

Je verwacht een pakketje, maar er is nog niks bij je bezorgd? Dat is erg vervelend, maar maak je nog geen zorgen. Controleer eerst onderstaande punten.

  • Controleer de Track & Trace code van het pakket
    In de verzendbevestiging staat een Track & Trace code. Via deze link kun je op de Track & Trace pagina kijken of de tijdsindicatie van de levering mogelijk is verschoven.
  • Controleer het bezorgadres
    Heb je het juiste bezorgadres ingevuld?
  • Controleer de brievenbus
    Het kan zijn dat je een Niet Thuis bericht van de bezorger hebt ontvangen. Mogelijk is je pakket dan bij de buren afgeleverd of is er een nieuw bezorgmoment ingepland.

Heb je na het controleren van bovenstaande punten nog steeds geen idee waar je pakket is of wanneer die geleverd wordt? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Buiten Nederland bestellen

We versturen nu binnen Nederland en naar België. Verzendingen naar andere landen is mogelijk in overleg. Neem dan contact op met onze klantenservice.

Waar ben je naar op zoek?

Bestellen en betalen

Informatie over bestellen en
betalen bij Thuisleefgids.

Ga verder

Bezorging

Informatie over bezorging vind
je hier.

Ga verder

Retourneren

Klik hier om een product
te retouneren.

Ga verder

Garantie

Lees hier over alles rondom
garantie.

Ga verder